Welkom

'Goed onderwijs voor ieder kind' dat is waar wij bij Onderwijsstichting Arcade voor staan en voor gaan. We brengen dat in praktijk op 25 openbare basisscholen in de gemeenten Coevorden en Hardenberg. Leven is groeien. En groeien is leren. Juist in het onderwijs moeten we blijven bewegen. Vaak meebewegen, en soms tegen-bewegen. Vanuit die kijk op leven en leren zorgen we ervoor dat het onderwijs op al onze scholen past bij de mogelijkheden en talenten van het kind. Dat betekent ook dat we een veilige leeromgeving bieden. We kijken en luisteren naar de kinderen en hun ouders/verzorgers. Samen ontdekken we op welke manier je kind leert. En daar sluiten we bij aan, zodat elk kind het beste uit zichzelf te haalt.

Op deze site staat informatie over onze stichting en over onze scholen. We verwelkomen uw kind(eren) graag op één van onze scholen.

De vijf pijlers van Arcade

We gaan de komende jaren werken vanuit vijf pijlers. We hebben gezamenlijk deze pijlers gekozen en onderzocht. Daarbij zijn we steeds gaan werken vanuit de ‘Gouden Cirkel’. Op die manier hebben we per pijler het ‘waarom’, het ‘hoe’ en het ‘wat’ uitgewerkt. Lees hier meer over de vijf pijlers.

Vacatures